Matkahuollon Lähellä-paketti, veloituksetta yli 199€ tilauksiin!
Lahjakortti, helppo ostaa ja antaa!
Valitsemalla oikean kokoiset talvikengät, jalkasi pysyvät lämpimänä ja niillä on hyvä olla. Haastavissa jaloissa oikea koko ja malli korostuu entisestään.
Sovittamalla saat oikean kokoiset kengät – paina mieleesi muutama hyvä vinkki kenkien sovitukseen.
On erittäin tärkeää, että kenkä on oikean kokoinen ja varpailla sekä päkiöillä on tarpeeksi tilaa. Liian pienet kengät aiheuttavat jaloille herkästi asentovirheitä ja kipuja.
Tässäpä muutama ohje kenkien sovitukseen:
Tunnustele painaako kenkä. Oikean kokoinen kenkä tuntuu mukavalta eikä paina tai purista mistään. Kenkä on liian pieni, mikäli varvas osuu kengän kärkeen. Jos kenkä hölskyy, mutta pienempi koko painaa, kokoa voi muokata sopivaksi pohjallisen avulla.
Jos sinulla on jalkaongelmia, valitse riittävän leveällä lestillä olevat kengät. Kenkää sovittaessa tunnustele, etteivät saumat paina esimerkiksi vaivaisenluuta. Jos käytät talvikengissä paksumpaa sukkaa, käytä niitä myös kengän sovituksessa.
Jotta varpaat pysyvät lämpiminä, kengässä on oltava lämmin vuori ja riittävästi tilaa. Huomioi kuitenkin kengän vuoren paksuus, mikäli kengässä on paksu, pörröinen karvavuori, niin se yleensä painuu kasaan käytössä ja kenkiin tulee nopeasti lisää tilaa paksumpaa sukkaa varten.
Sovita kävellen, ei istuen. Istuessa jalan päälle ei kohdistu samaa painoa mikä syntyy, kun kävellään. Kenkää sovittaessa kannattaa siis nousta seisomaan ja kävellä reilusti myymälässä tai kotona, sillä seistessä jalka on siinä asennossa ja leveydessä, kun kenkiä käytettäessä.
Useimmiten jalan koko muuttuu päivän aikana, ja jalat voivat olla iltapäivällä kookkaammat kuin aamusta, tai päinvastoin. Kenkien sovitus kannattaa ajoittaa siis siihen aikaan jolloin jalkasi ovat maksimileveydessään. Näin vältät hankkimasta liian pienet kengät.
Jos vielä sovittamisen jälkeen epäilyttää ovatko kengät oikean kokoiset, voit irrottaa kengästä pohjallisen ja astua pelkän pohjallisen päälle. Varpaat eivät saa ylittää pohjallisen reunaa ja kärkiin täytyy jäädä noin sentti vapaata tilaa. Kenkään ei jää tarpeellista käyntivaraa, jos varpaat ovat alle sentin päässä pohjallisen reunasta tai juuri sen päällä.
Valitsemalla oikean kokoiset kengät ne kestävät pidempään ja jaloillasi on lämmin ja miellyttävän hyvä olla.
Tarvittaessa voit aina kysyä lisätietoa kengistä ja kenkien oikean koon valitsemisesta henkilökunnaltamme.
Olemme yksityinen toimija, tästä syystä pystymme tarjoamaan asiakkaille parhaimmat tuotemerkit ja mallistot sekä asiantuntevan palvelun.
Tarjoamme asiakkaille verkkokaupassa yli 199 euron tilauksiin ilmaisen toimituksen Matkahuollon lähellä -paketilla, muistathan myös ilmaisen palautusoikeuden 14 päivää tilauksesta.
Tilauksesi käsitellään arkisin vain muutaman tunnin viiveellä, parhaimmassa tapauksessa paketti on jo perillä seuraavana arkipäivänä.
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksupalveluina toimivat Klarna Checkout sekä Maksu myymälään.
KLARNA CHECKOUT
Maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut. Maksujen palautuksissa ja muissa maksuun liittyvissä asioissa, olethan yhteydessä suoraan Klarnaan. Mikäli maksutavaksi on valittu Klarna, ilmoitamme maksun palautuksesta tai maksun muutoksesta Klarnalle, joka käsittelee maksujen palautukset sekä hyvitykset. Klarnalla tilatessa maksutapa ja muut tiedot ovat asiakkaan ja Klarnan välinen sopimus. Me emme käsittele asiakkaan maksutietoja.
MAKSU MYYMÄLÄÄN
Maksu suoritetaan tilausta noudettaessa myymälään (Kemijärvi tai Salla). Korttimaksu tai käteinen.
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa. Kun olemme käsitelleet tilauksesi, saat toimitusvahvistuksen sähköpostiisi.
Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Hinnat ovat voimassa verkkokaupassamme. Kivijalkamyymälöissämme suoraan ostettuna voi olla eri hinnat kuin Simpsetin verkkokaupassa.
Myymme samoja tuotteita myös myymälässämme, jolloin pakkaus ei välttämättä ole alkuperäinen. Luontoa säästääksemme käytämme pakkauksissa myös puhtaita kierrätyslaatikoita. Kaikki hinnat ja tuotetiedot ovat sitoumuksetta. Varaamme oikeuden hinnoittelu-ja tuotetietovirheisiin sekä mahdollisten toimitusvaikeuksien sattuessa kaupan peruuttamiseen ja purkamiseen. Tällaisissa ei-toivotuissa tilanteissa olemme aina yhteydessä tilaajaan.
Toimituskulut sisältävät lähetys- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa toimituskulut ensisijaisesti käytössä olevan toimitustavan mukaan. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty. Toimituskulut Suomeen ovat alkaen 6,90 euroa/tilaus.
Postipaketti
Postipaketin noudat yli 1400 palvelupisteen verkostosta, johon kuuluvat postit ja pakettiautomaatit.
Hinta 6,90 €
Postin Kotipaketti
Lähetys toimitetaan vastaanottajalle osoitekortissa merkittyyn osoitteeseen. Posti ottaa kahdesti yhteyttä vastaanottajaan toimitusajankohdan sopimiseksi. Palveluun sisältyy yksi toimitusyritys - tarvittaessa lähetykselle saa maksullisen uudelleentoimituksen. Toimitukset tehdään arkipäivisin. Suuremmissa kaupungeissa jakelu on mahdollinen klo 21 asti, muilla alueilla lähetykset toimitetaan klo 14 mennessä. Puhelinnumero on välttämätön tieto vastaanottajan tavoittamiseksi. Jos vastaanottajaa ei tavoiteta, hänelle jätetään yhteydenottopyyntö. Jos vastaanottaja ei ole yhteydessä, lähetys palautetaan lähettäjälle 7 vuorokauden kuluttua.
Hinta 13,90 €
Matkahuolto Lähellä-paketti
Lähellä-paketille valittavana noutopaikaksi Matkahuolto, Matkahuolto-asiamies, K-Market, R-Kioski tai muu Matkahuollon pakettipiste.
Hinta 6,90 €
Huomioitavaa yli 199€ tilauksiin ilmainen toimitus Suomeen, Matkahuollon lähellä paketti - toimitustavalla tilattaessa. Jos palautusten jälkeen tilauksen arvo jää alle 199€:n, perimme toimitustavan mukaisen toimitusmaksun 6,90 €.
Nouto myymälästä myymälän aukioloaikana 0 €
Simpsetti Salla, Myllytie 2, 98900 Salla. Puh. 0400 305 448
Avoinna ma-pe 10:00 - 17:00, la 10-13, su suljettu.
Simpsetti Kemijärvi, Vapaudenkatu 4, 98100 Kemijärvi. Puh. 040 711 4994
Avoinna ma-pe 10-17 la 10-13:30, su suljettu.
Toimitus ulkomaille
Ulkomaille toimitettaessa perimme postin veloittamat kunkin maan aluehinnaston mukaiset toimituskulut. Hinnastot alkaen 1.10.2019: Alue 1: 20 e, Alue 2: 33 e, Alue 3: 40 e, Alue 4: 45 e.
HUOM! Erilaiset kampanjakoodit ovat voimassa vain rajoitetun ajan.
Mikäli tilaamasi tuotetta on saatavilla varastostamme, tilaus käsitellään pääsääntöisesti 1-2 arkipävän kuluessa ja arvioitu toimitusaika 1-4 työpäivää. Mikäli tuote toivotaan saapuvaksi ehdottomasti tiettyyn päivään mennessä, on siitä mainittava erikseen tilausta tehdessä. Jos tilaamaasi tuotetta ei ole varastossamme, toimitamme tilauksen heti kun tuotteet ovat saapuneet varastoomme. Mikäli tuotesivulla ei ole mainittu poikkeuksellista toimitusaikaa, olemme sähköpostitse tai puhelimitse yhteydessä suoraan tilaajaan. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissasi on varastosta loppuneita tuotteita. Ilmoitamme mahdollisista viivästyksistä tai muista tilaukseen liittyvistä muutoksista viivytyksettä. Emme vastaa ylivoimaisen esteen kuten yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muista vastaavista seikoista, jotka voivat aiheuttaa viivästymisistä. Emme myöskään korvaa viivästymisestä johtuvia välillisiä haittoja.
Peruuttamisoikeus
Kuluttajalla on oikeus palauttaa käyttämättömät tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta, vastaanottamispäivä pois lukien. Palautuksen voi tehdä suoraan myymäläämme tai postitse asiakaspalautuspakettina sopimusnumerollamme 653939. Asiakaspalautus on ilmainen Suomessa. Palauttaessasi tuotteita, ilmoitathan palautuksesta etukäteen sähköpostitse.
Postin tarkat ohjeet palautuksille löydät tästä linkistä.
Kirjoita paketin päälle Postin sopimusnumeromme 653939 sekä osoitteemme:
Simpsetti
Myllytie 2
98900 Salla
+358 (0)400 305 448
info@simpsetti.fi
Mikäli haluat tehdä palautuksesi muutoin kuin postilla niin varaudu maksamaan palautuskulut itse. Voit joko maksaa lähetyskulut suoraan jakeluyhtiölle palautuksesi yhteydessä tai jos lähetys jää Simpsetin maksettavaksi niin vähennämme palautuksesta aiheutuneet kulut tuotepalautuksesi hinnasta.
Palautettavan tuotteen on oltava samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa. Palautamme tuotteen hinnan viipymättä takaisin asiakkaalle tai hänen ilmoittamalleen pankkitilille, kuitenkin viimeistään 10 vuorokauden sisällä siitä, kun palautus on saapunut meille. Klarnaa käyttäessäsi välitämme tiedon palautuksesta Klarnalle, joka käsittelee rahan palautuksen. Mikäli maksutavaksi on valittu Klarna, otathan maksuun tai palautuksiin liittyvissä asioissa yhteyttä suoraan Klarnan asiakaspalveluun.
Jos palautettava tuote on vahingoittunut asiakkaalla, emme palauta tuotteen hintaa. Käytetyistä tuotteista emme palauta rahoja takaisin. Vaihtaessasi palauttamasi tuotteen kokonaan eri tuotteeseen, on vaihdosta tehtävä verkkokauppaan uusi tilaus. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen kokoa, ilmoita siitä meille sähköpostitse, jotta voimme varata sinulle oikean koon odottamaan vaihtoasi. Yli 50 euroa maksavan tuotteen ensimmäinen vaihto toiseen kokoon on maksuton ja se tapahtuu edullisimmalla toimitustavalla (ei koskaan Postin Kotipakettina). Mikäli tuote maksaa alle 50 euroa tai haluat toisen kerran vaihtaa tuotteen kokoa niin teethän siitä uuden tilauksen. Saman tilauksen tuotteet tulee palauttaa yhdessä paketissa. Mikäli koko tilaus palautetaan, emme hyvitä tilauksesta aiheutuvia alkuperäisiä toimituskuluja. Tällöin palautamme asiakkaalle tuotteiden hinnan, joista on vähennetty alkuperäiset toimituskulut.
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme palautuksesta aiheutuvat toimitus- ja käsittelykustannukset 20 €.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle. Painamalla ”Osta”-painiketta hyväksyt Simpsetti-verkkokaupan yleiset ehdot.
Y-tunnus/VAT numero: SE556737 -0431
Klarna Bank AB (publ)
Korkeavuorenkatu 34
00130 Helsinki, Suomi
www.klarna.fi
Nämä toimitusehdot ovat voimassa 25.10.2018 alkaen.