Lahjakortti, helppo ostaa ja antaa!
Lahtiset huopakengät ovat perinteinen suomalainen tuote, jonka valmistus on aloitettu jo vuonna 1921. Huopatossutehdas sijaitsee Jämsässä. Huopatossut valmistetaan edelleen käsityönä, koska koneet eivät pysty tekemään kaikkia tarkkuutta vaativia työvaiheita. Huopikkaat ovat ekologiset ja luonnonmateriaaleista valmistetut luotto lämpökengät. Tuotteet valmistetaan käsityönä aina lampaan kasvatuksesta valmiisiin huopikkaisiin asti. Lahtiset huopikas tuotanto toimii kestävän kehityksen puolesta mm. edesauttamassa tuotantotapoja jotka rasittavat luontoa mahdollisimman vähän. Lahtiset huopakengät valmistetaan käsityönä Suomessa käyttäen vain laadukkaita raaka-aineita, jotka takaavat huopikkaille pitkän käyttöiän.
Lahtiset huopakengät ovat erittäin mukavat jalassa, ja niissä on hyvä istuvuus. Kenkien valmistuksessa käytetään korkealaatuista villaa, joka takaa kenkien lämpimyyden ja hengittävyyden. Huopakengät ovat erittäin suosittuja, koska niiden muoto on hyvin perinteinen ja ajaton. Lahtiset huopikkaat ovat yksilöllistä designia ja ajattoman klassiset. Malliston suunnittelu on tärkeässä roolissa Lahtiset huopikas tuotebrändissä. Pitkät perinteet käsityötaidoissa tekevät yrityksestä kotimaisen käsityön puolestapuhujan. Ajatella, että Lahtiset huopikkaat ovat lämmittäneet suomalaisten jalkoja jo yli sata vuotta.
Huopakenkiin kannattaa ostaa erilliset sisäpohjalliset, koska huopikkaisiin ei kuulu vakiona sisäpohjallisia. Sisäpohjallisen voi itse valita omiin tarpeisiin sopivaksi, lämpöinen vai tukeva vai ehkä molemmat. Lahtiset huopakengät ja sisätossut ovat mitoitukseltaa erittäin reiluja, joten ota ehdottomasti omaan jalkaasi nähden numeron pienempi kuin normaalisti. Pohjallista valitessasi ota huomioon koko, sillä koon 38 huopikkaisiin menee koon 39 sisäpohjallinen.
Lahtiset huopikas mallistoa löytyy varrettomat, puolivarrelliset sekä pitkällä varrella. Malleista löytyy taatusti jokaiselle sopiva Lahtiset huopakengät. Väreinä ovat perinteiset musta, punainen ja harmaa. Varrettomia huopatossuja voi löytää myös eri väreissä sesongista riippuen. Pienimmät huopikkaat ovat kokoa 20 ja suurimmat 47, joten jokaisen kokoiseen ja malliseen jalkaan löytyy taatusti sopiva huopikas.
Oikealla hoidolla villa huopikkaat ovat pitkäikäiset. Huopikkaat eivät pidä kokonaan kastumisesta, joten niitä voidaankin sanoa pakkastalvikengiksi. Harjaa ylimääräinen lumi tarvittaessa pois huopakengistä ennen niiden sisään viemistä. Jos huopikas pääsee kastumaan kuivata ne huoneenlämmössä, älä kuuman patterin tms. lähellä. Villa on luonnollisesti vettähylkivää ja se puhdistaa itse itseään tarvittaessa. Kausisäilytyksen ajaksi täytä huopikkaat esim. sanomalehdillä jotta ne pysyvät kuivina eivätkä menetä muotoaan.
Olemme yksityinen toimija, tästä syystä pystymme tarjoamaan asiakkaille parhaimmat tuotemerkit ja mallistot sekä asiantuntevan palvelun.
Tarjoamme sinulle tarkkaan valitut tuotteet, jotka yhdistävät laadun, tyylin ja kestävyyden. Monipuolinen tuotevalikoima odottaa sinua. Simpsetti - sopii sinulle!
Tilauksesi käsitellään arkisin vain muutaman tunnin viiveellä, parhaimmassa tapauksessa paketti on jo perillä seuraavana arkipäivänä.
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksupalveluina toimivat Klarna Checkout sekä Maksu myymälään.
KLARNA CHECKOUT
Maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut. Mikäli maksutavaksi on valittu Klarna, ilmoitamme maksun palautuksesta tai maksun muutoksesta Klarnalle, joka käsittelee maksujen palautukset sekä hyvitykset. Klarnalla tilatessa maksutapa ja muut tiedot ovat asiakkaan ja Klarnan välinen sopimus. Me emme käsittele asiakkaan maksutietoja.
Ainoa käytettävissä oleva maksutapa ulkomaantoimitukseen on Klarnan ennakkomaksu. Jos sinulla on ongelmia Klarna maksutavan kanssa, ota yhteyttä asiakaspalveluun, on myös mahdollista käyttää ulkomaantoimitukseen lasku -maksutapaa jolloin toimitus tapahtuu vasta maksun jälkeen.
MAKSU MYYMÄLÄÄN
Maksu suoritetaan tilausta noudettaessa myymälään (Kemijärvi tai Salla). Korttimaksu tai käteinen.
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa. Kun olemme käsitelleet tilauksesi, saat toimitusvahvistuksen sähköpostiisi.
Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Hinnat ovat voimassa verkkokaupassamme. Kivijalkamyymälöissämme suoraan ostettuna voi olla eri hinnat kuin Simpsetin verkkokaupassa.
Myymme samoja tuotteita myös myymälässämme, jolloin pakkaus ei välttämättä ole alkuperäinen. Luontoa säästääksemme käytämme pakkauksissa myös puhtaita kierrätyslaatikoita. Kaikki hinnat ja tuotetiedot ovat sitoumuksetta. Varaamme oikeuden hinnoittelu-ja tuotetietovirheisiin sekä mahdollisten toimitusvaikeuksien sattuessa kaupan peruuttamiseen ja purkamiseen. Tällaisissa ei-toivotuissa tilanteissa olemme aina yhteydessä tilaajaan.
Toimituskulut sisältävät lähetys- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa toimituskulut ensisijaisesti käytössä olevan toimitustavan mukaan. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty. Toimituskulut Suomeen ovat alkaen 5,90 euroa/tilaus.
Toimitus tulee automaattisesti aina pienimmällä mahdollisella toimituskoolla.
Schenker noutopiste
Saat verkkokauppa tilauksesi valitsemaasi DB Schenkerin noutopisteeseen.
Hinta 5,90 €
PostNord MyPack toimitus
PostNordin noutopisteitä on Suomessa jo yli 2 000 ja ne sijaitsevat muun muassa K-Marketien, S-Marketien, R-kioskien ja Lidlien yhteydessä. Kun paketti on noudettavissa, saat siitä saapumisilmoituksen tekstiviestillä tai sähköpostilla tai mobiilisovellukseen. Saapumisilmoituksessa on ohjeet paketin noutoon.
Hinta 6,90
Postipaketti
Postipaketin noudat yli 1400 palvelupisteen verkostosta, johon kuuluvat postit ja pakettiautomaatit.
Hinta 6,90 €
Postin Kotipaketti
Lähetys toimitetaan vastaanottajalle osoitekortissa merkittyyn osoitteeseen. Posti ottaa kahdesti yhteyttä vastaanottajaan toimitusajankohdan sopimiseksi. Palveluun sisältyy yksi toimitusyritys - tarvittaessa lähetykselle saa maksullisen uudelleentoimituksen. Toimitukset tehdään arkipäivisin. Suuremmissa kaupungeissa jakelu on mahdollinen klo 21 asti, muilla alueilla lähetykset toimitetaan klo 14 mennessä. Puhelinnumero on välttämätön tieto vastaanottajan tavoittamiseksi. Jos vastaanottajaa ei tavoiteta, hänelle jätetään yhteydenottopyyntö. Jos vastaanottaja ei ole yhteydessä, lähetys palautetaan lähettäjälle 7 vuorokauden kuluttua.
Hinta 13,90 €
Matkahuolto Lähellä-paketti
Lähellä-paketille valittavana noutopaikaksi Matkahuolto, Matkahuolto-asiamies, K-Market, R-Kioski tai muu Matkahuollon pakettipiste.
Hinta 6,90 €
Nouto myymälästä myymälän aukioloaikana 0 €
Simpsetti Salla, Myllytie 2, 98900 Salla. Puh. 0400 305 448
Avoinna ma-pe 10:00 - 17:00, la 10-13, su suljettu.
Simpsetti Kemijärvi, Vapaudenkatu 4, 98100 Kemijärvi. Puh. 040 711 4994
Avoinna ma-pe 10-17 la 10-13:30, su suljettu.
Toimitus ulkomaille
Postin veloittamat kunkin maan aluehinnastot: Alue 1: 20 e, Alue 2: 33 e, Alue 3: 40 e, Alue 4: 45 e. Postipaketti Baltiaan: 20 e.
PostNord MyPack toimitus ulkomaille: Hintaryhmä 1: 9,50 e, Hintaryhmä 2: 13 e, Hintaryhmä 3: 15,50 e, Hintaryhmä 4: 20 e,
Hintaryhmä 5: 29 e.
HUOM! Erilaiset kampanjakoodit ovat voimassa vain rajoitetun ajan.
Mikäli tilaamasi tuotetta on saatavilla varastostamme, tilaus käsitellään pääsääntöisesti 1-2 arkipäivän kuluessa ja arvioitu toimitusaika Suomeen on 1-4 työpäivää. Toimitusaika ulkomaille: Kansainvälisten toimitusten toimitusaika riippuu siitä, kuinka nopeasti paketit liikkuvat eri maissa.
Mikäli tuote toivotaan saapuvaksi ehdottomasti tiettyyn päivään mennessä, on siitä mainittava erikseen tilausta tehdessä. Jos tilaamaasi tuotetta ei ole varastossamme, toimitamme tilauksen heti kun tuotteet ovat saapuneet varastoomme. Mikäli tuotesivulla ei ole mainittu poikkeuksellista toimitusaikaa, olemme sähköpostitse tai puhelimitse yhteydessä suoraan tilaajaan. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissasi on varastosta loppuneita tuotteita. Ilmoitamme mahdollisista viivästyksistä tai muista tilaukseen liittyvistä muutoksista viivytyksettä. Emme vastaa ylivoimaisen esteen kuten yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muista vastaavista seikoista, jotka voivat aiheuttaa viivästymisistä. Emme myöskään korvaa viivästymisestä johtuvia välillisiä haittoja.
Kuluttajalla on oikeus palauttaa käyttämättömät tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta, vastaanottamispäivä pois lukien. Asiakaspalautus on ilmainen Suomessa. Palauttaessasi tuotteita, ilmoitathan palautuksesta etukäteen sähköpostitse.
info@simpsetti.fi
+358 (0)400 305 448
Schenker noutopistepaketin palautus: Palauta lähetys lähimpään DB Schenker-noutopisteeseen samalla lähetystunnuksella millä paketti on noudettu. Mikäli laatikko/alkuperäinen rahtikirja/osoitetarra/osoitekortti on repeytynyt tai tuhoutunut: Kuluttaja voi viedä hyvin pakatun lähetyksen noutopisteelle ja kertoa, että kyseessä on DB Schenker palautus ja näyttää alkuperäisessä saapumisilmoituksessa, joka lähetetään SMS viestinä kun paketti on saapunut noudettavaksi, olevan lähetysnumeron.
Matkahuollon paketin palautus: Palautustunnuksella voit palauttaa lähetyksen kaikissa Matkahuollon palvelupisteissä, lukuun ottamatta automaatteja. Vie paketti tiskille ja kerro palautustunnus 9560145. Laajoista palautuskäytännöistä on kerrottu lisää Matkahuollon verkkosivuilla.
PostNord MyPack paketin palautus: Palauta paketti Matkahuollon tai Postin paketti palautuksena, Matkahuollon tai Postin palautusohjeiden mukaan.
Postipaketin palautus: Postitse asiakaspalautuspakettina kirjoita paketin päälle sopimusnumero 635363 sekä osoitteemme:
Simpsetti
Myllytie 2
98900 Salla
Postin tarkat ohjeet palautuksille löydät tästä linkistä.
Mikäli haluat tehdä palautuksesi muutoin, kuin palautusehdoissa ja neuvoissa olevien ohjeiden mukaan, niin varaudu maksamaan palautuskulut itse. Voit joko maksaa lähetyskulut suoraan jakeluyhtiölle palautuksesi yhteydessä tai jos lähetys jää Simpsetin maksettavaksi niin vähennämme palautuksesta aiheutuneet kulut tuotepalautuksesi hinnasta.
Palautuksen voi tehdä myös tuomalla tuotteet suoraan myymäläämme Sallaan tai Kemijärvelle.
Palautettavan tuotteen on oltava samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa. Palautamme tuotteen hinnan viipymättä takaisin asiakkaalle tai hänen ilmoittamalleen pankkitilille, kuitenkin viimeistään 10 vuorokauden sisällä siitä, kun palautus on saapunut meille. Klarnaa käyttäessäsi välitämme tiedon palautuksesta Klarnalle, joka käsittelee rahan palautuksen. Jos rahapalautus ei ilmesty kohtuullisessa ajassa tilillesi ota yhteyttä suoraan Klarnan asiakaspalveluun.
Jos palautettava tuote on vahingoittunut asiakkaalla, emme palauta tuotteen hintaa. Käytetyistä tuotteista emme palauta rahoja takaisin. Vaihtaessasi palauttamasi tuotteen kokonaan eri tuotteeseen, on vaihdosta tehtävä verkkokauppaan uusi tilaus. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen kokoa, ilmoita siitä meille sähköpostitse, jotta voimme varata sinulle oikean koon odottamaan vaihtoasi. Yli 50 euroa maksavan tuotteen ensimmäinen vaihto toiseen kokoon on maksuton ja se tapahtuu edullisimmalla toimitustavalla (ei koskaan Postin Kotipakettina). Mikäli tuote maksaa alle 50 euroa tai haluat toisen kerran vaihtaa tuotteen kokoa niin teethän siitä uuden tilauksen. Saman tilauksen tuotteet tulee palauttaa yhdessä paketissa. Mikäli koko tilaus palautetaan, emme hyvitä tilauksesta aiheutuvia alkuperäisiä toimituskuluja. Tällöin palautamme asiakkaalle tuotteiden hinnan, joista on vähennetty alkuperäiset toimituskulut.
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme palautuksesta aiheutuvat toimitus- ja käsittelykustannukset 20 €.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle. Painamalla ”Osta”-painiketta hyväksyt Simpsetti-verkkokaupan yleiset ehdot.
Y-tunnus/VAT numero: SE556737 -0431
Klarna Bank AB (publ)
Korkeavuorenkatu 34
00130 Helsinki, Suomi
www.klarna.fi